Sunday, October 5, 2014

```````````````````გაკვეთილის  გეგმა
გაკვეთილის  თემა.
გრიგოლ  ორბელიანის  ,,თამარ  მეფის  სახე  ბეთანიის  ეკლესიაში''
სწავლების  საფეხური
საშუალო  საფეხური--მე-11 კლასი.
მოსწავლეთა  პროფილი
15-მოსწავლე.
პედაგოგი
მარინე  ჯაბახიძე.
გაკვეთილის  მნიშვნელობა  და  აქტუალობა
ორი  ეპოქის  შედარება  -შეპირისპირება,ჯგუფებში  მუსაობა,ტექსტიდან  საჭირო  ივფორმაციის  ამოკრება,    მომზადება  წერითი  დავალების  შესასრულებლად,ინტეგრირება  ისტორიასთან.
გაკვეთილის  მიზნები  და  შედეგები
ტექსტის  გაცნობა  -გააზრსბა,  ტექსტზე  დაკვირვების  უნარ--ჩვევების    განვითარება, ავტორის  იდეებისა  და  განწყობილების  წვდომა  და   შეფასება   მხატვრული  ხერხების  ამოცნობა.
წინასწარი  ცოდნა
იციან  თამარ  მეფის  ეპოქა  ,შოთა  რუსთაველი,  მხატვრული  ხერხები  (ეპითეტი ,შედარება  მეტაფორა)
შეფასების  რუბრიკის  გაცნობა
წინარსწარ  გავაცნობ  შეფასების  რუბრიკას  აქტივობებში  ჩართულობის  ხარისხს , გამოვიყენებ  როგორც  განმავითარებელ  ისე  განმსაზღვრელ  შეფასებას .
სასწავლო  მასალა  და  ტექნიკური  რესურსები
ინტერნეტი,კომპიუტერი, პროექტორი,  სქემა-,,ვიცი  მინდა  ვიცოდე  ვისწავლე"
გაკვეთილის  მსვლელობა  დასაკლასო  მენეჯმენტი
1)კლასს  გავაცნობ  გაკვეთილის  მიზანს  ,ვსვამ  კითხვას  თუ  რა  იციან  თამარ  მეფის  შესახებ    მისი  წპოქის  და  ფრესკების  შესახებ   ვყოფ  კლასს  ჯგუფებად .2)ჩავატარებ  მინი   -ლექციას  .პროექტორის  საშუალებით  ვუჩვენებ  პრეზენტაციას ,, თამარის  ფრესკები"  ,ვესაუბრები  იმ  ოთხ  მონასტერზე  სადაც  მდებარეობს  თამარის  ფრესკა  :  ბეთანია  ,ბერთუბანი  , ვარძია ,ყინწვისი.გავაცნობ  ბეთენიის  კავშირს  ბიბლიასთან,ბეთანელი  ლაზარეს  შესახებ  რომელიც  იესომ  მკვდრეთით  აღადგინა. ინდივიდუალურად  ვაკითხებ ლექსს, .კითხვით  ,ანალიზით  და  კვლევითი  უნარების  განვითარებიღ  მოსწავლეები  მივლენ  იმ  დასკვნამდე  ,თუ  რატომ  დაუკავსირა  ავრორმა  აღდგენა  -განახლების  სიმბოლო  ბეთანია,უკვდავების  ფერუცვლელ  ხატებას  -თამარ  მეფეს  .ანის  შემდეგ  მოსწავლეები  ავსებენ  -სქემას--ვიცოდი,მინდა ვიცოდე ,ვისწავლე.საშინაო  დავალებად  ეძლევათ  ლექსი  ზეპირად  ,სასურველია  ადგილები:ა)თამარ  მეფეს ბ)თამარისდროინდელ  საქართველოს  გ)პოეტისდროინდელი  საქართველო. 


No comments:

Post a Comment